Carnaval! - Reisverslag uit Zwijndrecht, Nederland van Desiree Ottenheijm - WaarBenJij.nu Carnaval! - Reisverslag uit Zwijndrecht, Nederland van Desiree Ottenheijm - WaarBenJij.nu

Carnaval!

Door: Desiree Ottenheijm

Blijf op de hoogte en volg Desiree

12 Maart 2012 | Nederland, Zwijndrecht

Hee allemaal,

Zoals de meeste van jullie waarschijnlijk al gemerkt hadden, is het hier carnaval geweest in het afgelopen weekend! Carnaval hier is toch wel anders als in Nederlands, maar wel erg gezellig!De muziek is hetzelfde als normaal, alleen de mensen zijn verkleed.

Vrijdagavond waren er nog niet zoveel mensen verkleed, maar wij met onze groep wel. Dat was dus welk grappig. Zaterdag was wel iedereen verkleed en dat was natuurlijk nog leuker om te zien!

Helaas heb ik wel de optocht moeten missen, omdat ik moest werken. (Kan niet altijd geluk hebben).

Vandaag had ik namelijk wel geluk; ik mocht om 11 uur stoppen met werken terwijl ik eigenlijk tot 15.30 moest. Het was zo rustig en er is nog een Nederlandse bijgekomen op de receptie. We stonden dus met teveel mensen en toen mocht ik gaan.

En nog leuker nieuws: vrijdag komen mama en papa met Dann, Wen en Tom =D =D ! Heb er nu al zin in en ben waarschijnlijk 4 dagen vrij als ze hier zijn!

Ik ga zo even van me vrije middag genieten, maar eerst nog even wat foto's online zetten en wat doen voor school.



xxx

  • 12 Maart 2012 - 17:28

    Lisanne:

    wat fijn wat eerder klaar te zijn ,als je 10 dagen achter elkaar moet werken.
    Wat een carnaval zo zeg,volgens mij komen we een week te laat.
    veel liefs en tot vrijdag
    doei doei xxxxxx

  • 13 Maart 2012 - 20:53

    0ma Ottenheijm:

    Dat ziet er gezellig uit,het carnaval.
    Wij hebben de verkeerde week geboekt,had carnaval op lanzerote wel eens mee willen maken. Maar je kunt niet alles hebben.Maak er een leuke week van .groetjes opa oma

  • 14 Maart 2012 - 08:49

    Willem Van Raak:

    Hallo Desiree, als ik het zo allemaal eens lees gaat het nog steeds prima met jullie op Lanzarote, leuk om je verhalen te lezen! Eind april kom ik op bezoek om het eerste deel van jullei stage te evalueren. Doe vanaf hier de groeten aan iedereen van mij!!

  • 14 Maart 2012 - 10:28

    May:

    Hallo Desiree
    nou het gaat goed daar dat zie ik wel
    maar die carnaval vieren ze in Limburg ook zo hoor
    alleen niet zo bloot
    (te koud)
    tot over een paar weken

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Zwijndrecht

Desiree

Actief sinds 29 Dec. 2011
Verslag gelezen: 281
Totaal aantal bezoekers 17536

Voorgaande reizen:

16 Juni 2013 - 16 December 2013

Gent!

13 Januari 2012 - 04 Juni 2012

Lanzarote!

Landen bezocht: