Dagje Fuertaventura! - Reisverslag uit Zwijndrecht, Nederland van Desiree Ottenheijm - WaarBenJij.nu Dagje Fuertaventura! - Reisverslag uit Zwijndrecht, Nederland van Desiree Ottenheijm - WaarBenJij.nu

Dagje Fuertaventura!

Door: Desiree Ottenheijm

Blijf op de hoogte en volg Desiree

04 Mei 2012 | Nederland, Zwijndrecht

Hee allemaal,

Gisteren ben ik samen met mijn huisgenootje een dagje in Fuerteventura geweest (het andere Canarische eiland)! Het was erg leuk en de dag begon natuurlijk al goed! Wij staan bij Paradise op onze bus te wachten en toen kwam onze gids aangereden in de auto om te vertellen dat de bus kapot was. We moesten dus met de taxi naar de haven. Eenmaal bij de haven aangekomen moesten we nog even wachten tot we de boot op mochten. Al snel merkten we de dat de boot lekker schommelt, haha. Op onze heenreis hebben we nog wel even een leuke foto laten maken (foto komt nog).

Toen we in Fuerta aankwamen, zijn we als eerste naar het strand gereden. Daar hadden we 2 uur tijd voor onszelf dus we hebben 1,5 lekker in de zon gelegen en daarna nog even koffie gedronken. Toen we daar klaar waren, reden we door de zandduinen heen om ons restaurant voor de lunch te bezoeken. Na de lunch gingen we weer terug om een duin te beklimmen. De duin was erg stijl en toen we boven klaar waren zijn we lekker naar beneden gerold. Alles zat dus van top tot teen vol met zand.

Toen we uitgespeeld waren in de zandbak zijn we doorgereden naar een stadje. Hier hadden we ook ongeveer twee uur lang vrije tijd dus we hebben even winkeltjes bekeken, rond gewandeld en nog een lekkere milkshake gedronken in de strandbar. We zijn ook nog op zoek geweest naar een Nederlandse snackbar waar ze frikadellen en kroketten verkopen, maar die konden we helaas niet vinden. Ik moet het dus nog even zonder doen.
Na dit bezoek was de dag alweer bijna voorbij. We gingen terug naar de haven om daar weer op de boot te stappen naar Lanzarote. Voor de haven van Playa Blanca gingen de beneden luiken nog open, zodat we onder water konden kijken door de glazen bodem. Er waren niet zo heel veel vissen dus dat viel een beetje tegen. Op de terug weg hebben we ook onze foto gekregen en ik moet zeggen dat het meegevallen is (alleen beetje jammer dat we tegen de zon in kijken).

Kortom, het was weer een leuk dagje en het was zeker leuk om het eiland te bekijken waar onze lieve Bente bijna stage gaat lopen!

Maandag komt Danny alweer langs dus dat wordt ook weer een leuk weekje! Misschien dat we met de zeehonden gaan zwemmen, maar dat is nog niet zeker.

Ik laat het jullie allemaal nog wel weten!

Adios y hasta luego!
xxx

• 04 Mei 2012 - 15:20

Lisanne:

Zo, wat een luxe leven op deze manier.leuk hoor.
    Veel plezier met Danny volgende week.

Liefs ma

• 04 Mei 2012 - 16:53

Heleen:

leuke foto's, je ziet er goed uit, en dat lachje op de video heb ik gemist hoor, nog ffies he meid, veel plezier met danny volgende week en dan is het aftellen xxx

• 06 Mei 2012 - 19:05

Oma Ottenheijm:

Ja je spaans krijg je ook al aardig onder de knie.Je staat leuk op de foto met mijn zwager .Wat leuk dat je nog een dag naar fuertaventura bent geweest Geniet van de week maar dat denny er is, want dan is je vrije leven weer zo voor bij
    groetjes en liefs opa en oma

• 08 Mei 2012 - 13:02

Zus:

ziet er allemaal leuk uit.
    nu is danny een weekje bij je en dan nog maar 3 weekjes en dan ben je weer thuis.

xx

• 29 Mei 2012 - 20:45

May:

hoi Desiree
    leuke foto's sommige heb ik al eens gezien, maar het geeft wel een leuk idee van het eiland geniet nog van de laatste daagjes in het canariche
    groetjes

• 07 Juli 2012 - 19:08