Week 3 - Reisverslag uit Zwijndrecht, Nederland van Desiree Ottenheijm - WaarBenJij.nu Week 3 - Reisverslag uit Zwijndrecht, Nederland van Desiree Ottenheijm - WaarBenJij.nu

Week 3

Door: Desiree Ottenheijm

Blijf op de hoogte en volg Desiree

05 Februari 2012 | Nederland, Zwijndrecht

Ook de derde week zit er alweer op, dus hier weer een reisverslag vanuit Lanzarote!

Deze week heb ik niet zo heel veel gedaan. Veel ochtenden gewerkt dus het stappen zat er niet echt in. Ik ben alleen woensdagnacht wezen stappen en ik zat toen donderdagochtend om 7.30 alweer fris en fruitig achter de receptie! Die dag heb ik dus niet veel meer gedaan. We hebben van de week wel 2x de steengrill van onze buren geleend dus we hebben lekker gegourmet.

Ik merk wel dat het werk al steeds makkelijker wordt en dus ook beter gaat! Ik begin de Spanjaarden al te begrijpen en mijn engels gaat met sprongen vooruit!

Jullie zitten allemaal lekker in de sneeuw, maar hier is het ook niet echt warm meer. Ongeveer 19 graden, maar heel erg veel koude wind door de sneeuw in Europa.

Vanavond ga ik op stap samen met Amy. We gaan als het goed is ook nog lekker bij de Chinees eten en naar de kermis! Ben benieuwd of de kermis ook nog wat voorstelt!

Morgen ben ik lekker vrij samen met Amy en woensdag ga ik samen meg Emma een tour maken over het eiland. Volgende week heb ik dus wel iets meer te vertellen!

Er komen vandaag trouwens weer twee nieuwe stagiaires aan. Ze komen niet voor receptie, maar ze wonen wel bij ons in de gevangenis! Die meiden komen uit IJsland dus ik ben heel benieuwd!

Tot volgende week!

  • 05 Februari 2012 - 15:57

    Bente:

    Haha in de gevangenis?!! ps. kan niet wachten op je volgende verslag

  • 05 Februari 2012 - 17:13

    Lisanne:

    hoi lieverd

    geniet maar van je vrije dagen.kan je de toeristen vertellen,wat jezelf gezien heb.Ben benieuwd wat de spaanse chinees ervan bakt,misschien wat tips voor Jicky.

    doei van ons allemaal xxxxxxxxxxxx

  • 05 Februari 2012 - 18:36

    Corinadevroed:

    Hoi Dees het is leuk om je verslagen te lezen namens Jos bedankt voor je kaart lief dat je er aan gedacht heb, vandaag lekker wezen schaatsen met je zus Ingrid Tom Jos , je pa is ook geweest geniet jij maar van de 19 graden hier is het echt koud nou Gr. En veel liefs van ons x

  • 06 Februari 2012 - 16:02

    Wendy:

    heejheej.

    gelukkig dat de talen steeds beter gaan kan ik ook niet komen tot 4juni dan leer ik ook eens een taaal hahha.

    tom en ik gaan vanavond weer ff schaatsen heb daanny ook gesmst dus kijken of die mee wilt.

    opa en oma komen ook al bijna leuk hoor, alleen wij gaan zaterdag ff laatste dingen bregen en verjaardag vieren.

    veeel plezier woensdag en we spreken elkaar wel via skype.

    xxxx je zus

  • 09 Februari 2012 - 18:37

    Willem Van Raak:

    Hallo Desiree, niet klagen over het weer he, want het vriest hier nog steeds.. Zo te lezne bevalt het je allemaal prima op Lanzarote, daar ben ik erg blij om en het scheelt natuurlijk wel dat je met een heel groepje Nederlanders bent he, dat maakt het ook weer gezelliger!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Zwijndrecht

Desiree

Actief sinds 29 Dec. 2011
Verslag gelezen: 213
Totaal aantal bezoekers 17535

Voorgaande reizen:

16 Juni 2013 - 16 December 2013

Gent!

13 Januari 2012 - 04 Juni 2012

Lanzarote!

Landen bezocht: